Maša v c-molu, Mozartova največja sakralna mojstrovina, zaključuje triptih Bachove Maše v b-molu in Beethovnovo Misso Solemnis. Le kdo si ne želi zapeti te veličastne in tako zapletene umetnine vsaj enkrat v življenju in se predati vrtincu čustev skupaj z drugimi solisti, zborom in orkestrom?
Repertoar
Wolfgang Amadeus Mozart (1756–1791):
GREAT MASS IN C MINOR K 427/Missa in c, K 427 (Rimski misal – Red sv. maše)
Za sodelovanje na ateljeju bo obvezno originalno notno gradivo. Uporaba fotokopij ne bo dovoljena. Nakup zborovske partiture bo možen šele po potrditvi sodelovanja v vašem izbranem ateljeju. Povezava do nakupa bo objavljena aprila 2021 tukaj.
Mentorji
Filippo Maria Bressan (IT)
Dirigent Filippo Maria Bressan je eden tistih dirigentov, ki še malo ne ustrezajo komercialnemu stereotipu potujočega umetnika. Eklektičen in zaprt vase, zunaj konvencij ter celo z odporom do družbenih omrežij, športen in drevesoljuben – tak je Bressan, ki sledi svojim strastem in si vedno po svoje izbere repertoar, pa tudi koncertne in glasbene dejavnosti. Kot poznavalec simfonično-zborovskega repertoarja in tudi operno-simfoničnega repertoarja 18. in 19. stoletja je do zdaj izvedel premnoge koncerte na različnih koncertnih prizoriščih, ukvarja pa se tudi snemanjem glasbenih del za založnike, kot so Chandos Records, Decca, Deutsche Grammophon, EMI in Virgin.
Agnes Schnabl (AT) - asistentka dirigenta
Agnes Schnabl, rojena v Avstriji, je študentka zborovskega dirigiranja in pedagogike zborovskega dirigiranja pri Johannesu Prinzu, Raheli Durič in Franzu Jochumu na Univerzi za glasbo in odrsko umetnost v Gradcu. Na oddelku za glasbeno pedagogiko je bila tudi študentka – demonstratorka. Pred graškim obdobjem je svoja prva predavanja dirigiranja poslušala pri Aloisu Glaßnerju na Univerzi na glasbo in odrsko umetnost na Dunaju. Agnes Schnabl trenutno v Avstriji poučuje dirigentske seminarje. Leta 2018 je bila gostujoča dirigentka tokijski zasedbi vocalconsort initium (Tokyo), trenutno pa vodi zbor Kanti.