Azijska skrivna pripoved
Konichiwa! Azijske dežele se ne bohotijo samo s kulturo, temveč tudi s tisočerimi glasbenimi podobami. Zvoki in melodije Daljnega vzhoda so evropskemu ušesu posebne same po sebi, med njimi posebno mesto zavzema ljudska glasba.
Odpotujte v dežele eksotičnih začimb in raziskujte melos neznanega v zborovskih priredbah.
Repertoar
Ko Matsushita (1962):
ARIRANG (korejska ljudska)
Leong Yoon Pin (1932–2011):
DRAGON DANCE (onomatopoetski zlogi)
Ko Matsuhsita (1962):
LOK SWI TYEN (ljudska v narečju Hakka s Tajvana)
John August Pamintuan (1972):
AMA NAMEN (Očenaš v jeziku Cuyunon s Filipinov)
George Hernandez (19??):
ROSAS PANDAN (pesem ljudstva Visayan, Filipini)
Agustinus Bambang Jusana (1970):
YAMKO RAMBE YAMKO (indonezijska ljudska)
Ko Matsushita (1962):
KARIMATANU KUICHA (slavnostna pesem z otoka Mijako, Japonska)
Ko Matsushita (1962):
ASADOYA YUNTA (ljudska z otočja Jaejama, Japonska)
Repertoar bo še nekoliko spremenjen.
Za sodelovanje na ateljeju bo obvezno originalno notno gradivo. Uporaba fotokopij ne bo dovoljena. Pripravljen bo cenovno ugoden ateljejski komplet partitur po izboru mentorja. Nakup bo možen šele po potrditvi sodelovanja v vašem izbranem ateljeju. Povezava do nakupa bo objavljena aprila 2021 tukaj.
Mentor
Ko Matsushita (JP)
Matsushita, ki je na Japonskem in drugod cenjen vodja delavnic in predavatelj, je tudi član žirije na veliko zborovskih in skladateljskih tekmovanjih po svetu. Leta 2005 je kot prvi Azijec prejel nagrado Roberta Edlerja za zborovsko glasbo. Marca 2016 je kot gostujoči predavatelj svoje delo predstavljal na Akademiji Bach v Stuttgartu, kjer je bilo obenem prvič na svetu izvedeno tudi njegovo delo De Profundis Clamavi, in sicer ga je na Državni visoki šoli za glasbo in odrske umetnosti Stuttgart izvedel Komorni zbor Saarbrücken. Leta 2017 je bil član umetniškega odbora 11. Svetovnega simpozija o zborovski glasbi v Barceloni, tam pa je svetovno premiero doživelo njegovo delo Salva Me.
Matshushita je izvršni direktor Mednarodne zborovske organizacije v Tokiu, umetniški direktor Mednarodnega zborovskega festivala Karuizawa, Mednarodnega zborovskega tekmovanja v Tokiu, Japonskega mednarodnega tekmovanja za skladatelje ter podpredsednik Zborovskega združenja Tokia in gostujoči profesor na kolidžu Kobe.