Main post image

Kaj pa COVID-19 situacija?

08. januarja 2021

Oh, ja, povsod je. Covid-19 je postal naša nova realnost in v luči trenutne situacije se zavedamo, da se marsikomu poraja vprašanje o izpeljavi festivala Europa Cantat. 

Zato vam odgovarjamo na vaša 3 najbolj pogosta vprašanja povezana s Covid-19 situacijo:

1. ALI BOSTE FESTIVAL, GLEDE NA TRENUTNO SITUACIJO, PRESTAVILI ZA ENO LETO? 

Ne, festivala ne bomo prestavljali. Razlogov za to je več, med njimi prednjači dejstvo, da je festival največji dogodek predsedovanja Slovenije Evropski Uniji in hkrati največji kulturni dogodek ob 30-letnici obstoja samostojne države. Z vsemi partnerji in sofinancerji smo se  odločili, da festival izpeljemo v zastavljenem časovnem okvirju.  

Ostajamo pozitivni, ker – zakaj bi sploh razmišljali drugače? Zavedamo se trenutnih omejitev, a ostajamo pozitivni. Situacije se ne da predvideti na dolgi rok, saj  so spremembe praktično vsakodnevne. Prav zato še nimamo končnega odgovora, ali bomo festival lahko organizirali v zastavljenih okvirih ali samo delno.

Zagotavljamo vam, da imamo pripravljene različne scenarije, ki nam bodo pomagali pri odločitvi. V nobenem primeru pa ne predvidevamo prestavitve festivala na leto 2022, saj to zaradi več različnih dejavnikov ni mogoče. 

2. KAKO BOSTE POSKRBELI ZA ZDRAVJE IN VARNOST UDELEŽENCEV? 

V primeru kateregakoli scenarija bosta varnost in zdravje udeležencev na prvem mestu. Sledili bomo vsem smernicam in varnostnim napotkom pristojnih organov in institucij.

Že sedaj pa vemo, da bo veliko dogodkov (več od predvidenih) potekalo na prostem, kar v poletnem dnevu in večeru sploh ni tako slabo! 😊 

Dobre izkušnje velikih poletnih prireditev v 2020 so nam za zgled in vlivajo optimizem, zato  verjamemo, da bo situacija poleti 2021 podobna.  

3. KAKO JE Z VRAČILOM DENARJA V PRIMERU ODPOVEDI? 

Pomembno je poudariti, da udeleženci s prijavo (odprte so od 15. 12. 2020 do 15. 2. 2021) ničesar ne tvegajo.

Pripravili smo namreč pravilnik o odpovedi v primeru Covid-19, ki omogoča brezskrbno prijavo in vračilo denarja (razen 20,00,-EUR administrativnih stroškov na osebo). Več o tem si preberite v Splošnih pogojih poslovanja, ki jih najdete TUKAJ 


COVID-19 (izsek iz Splošnih pogojev)

Če morajo udeleženci odpovedati svojo udeležbo zaradi razlogov, ki so povezani s COVID-19 in so navedeni v nadaljevanju, so udeleženci upravičeni do vračila plačila (kotizacije in festivalske vstopnice), vendar se od tega zneska odšteje 20,00 evrov za kritje administrativnih stroškov na osebo, če:
– udeleženci prihajajo iz države, ki jo slovenska vlada obravnava kot tvegano državo, zato ne morejo potovati oziroma bi bili prisiljeni ostati v karanteni, potem ko bi vstopili v državo;
– vlada države, v kateri imajo udeleženci stalno prebivališče, obravnava Slovenijo kot tvegano državo, zato bi morali udeleženci ostati v karanteni, potem ko bi se vrnili iz Slovenije;
– letalo ali avtobus ali vlak je bil odpovedan zaradi COVID-19.

V naštetih primerih morajo udeleženci predložiti dokaz (natisnjene uradne sezname tveganih držav z navedbo datumov, dokazilo o odpovedi potovanja z navedbo razloga).

Celotni Splošni pogoji poslovanja so dostopni na povezavi tukaj.


Če imate še kakršnokoli vprašanje v zvezi s tem, se obrnite na naš HELP desk:

registration@ecljubljana2021.si

+386 1 24 10 500

URADNE URE:
PON. 13:00 – 17:00
TOR. 15:00 – 19:00
SRE., ČET., PET.: 9:00 – 13:00